15 Ağustos 2013

Denedim ve...

Denedim ve.... köşesinin ilk yazı bendenize ait olduğu için çok heyecanlıyım:)Amacımız bu köşede kullandığımız memnun kaldığımız veya kalmadığımız ürünleri anlatmak. Bir nevi tavsiye köşesi. Bu köşenin ilk ürünü: Oil Control Tissue.



Bu ürünü Gratislerden edinebilirsiniz. Ürünü aynı zamanda blogta yazar olan kardeşimin tavsiyesiyle aldım. Başka markalarda da muadilleri var mı bilmiyorum ama benim görüşüm oldukça olumlu. Bu mendiller aslında pastanelerde poğaçayı sardıkları kağıtlara benziyor. Uygulaması ise direk parlama ve yağlanma olan bölgeye yapılıyor. Üstelik makyaj varken de kullanılabiliyor. Yağlı ve karma ciltler için uygun görünüyor. Üstelik fiyatı da gayet uygun. Yani kısacası; Kesinlikte tavsiye edilir:)



                                             Sevgiler,

                                             xoxo 
                                             Bleu:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder